Az adminisztrációt sokan lebecsülik, nem fordítanak a teendőkre kellő figyelmet, csak amikor már lépten-nyomon szembetalálják magukat a jól adminisztrált anyagok hiányával. Ugye mennyivel könnyebb lenne, ha minden a helyén lenne, az emailek megválaszolása, az ajánlatok kiküldése, bemutatkozó anyagok, prezentációk napra készen lenne, nem beszélve a pénzügyi táblázatok pontosságáról és jó felépítettségéről?

Az alábbi feladatokban tudunk neked segíteni:

  • weboldal, webáruház kezelés
  • árajánlatok írása, bekérése
  • megrendelések kezelése
  • pénzügyi táblázatok, nyilvántartások vezetése
  • táblázatkezelés, grafikon készítés
  • emailek szortírozása, megválaszolása
  • időpont-egyeztetés, naptár kezelése, időpontok követése
  • statisztikák, kimutatások készítése
  • prezentáció készítés
  • gépelési munkák, szövegszerkesztés
  • munkaidő nyilvántartások összerendezése
  • egyéb adminisztratív feladatok

Miért érdemes Virtuális Asszisztenssel dolgozni?

  • Nincsenek munkaadói kötelezettségeid: járulékok és juttatások;
  • Nincs iroda – bérleti költség;
  • Nincs iroda – üzemeltetési költség;
  • Nincs betanulási idő és annak költsége;
  • Nem szükséges heti 40 órában foglalkoztatni, lehetséges napi/heti pár órás megbízást is kiadni – az elvégzett munkáért fizetsz, és nem a munkaidőért;
  • Projekt munkák esetén a plusz kapacitáshiányok áthidalhatóak.


Árak:

Minden megbízás más és más. Különböző díjazási megállapodások születnek a megbízás jellege (állandó vagy projekt jellegű), határidő és az összetettsége alapján. 

Tájékoztatásképpen az óradíjas megbízások díja: 3.000 Ft -tól/óra vagy 28.000 Ft/10 óra (egyszerűbb adminisztratív feladatok) egészen a 10.000 Ft/óra (angol nyelvű beszerzési pályázati anyagok készítése vagy tárgyaláson való részvétel).

Projekt jellegű megbízások esetében egyösszegű, hónapra lebontott vagy haladási ütemnek megfelelő díjszabás alkalmazása biztosítja, hogy lásd mi mikor mennyibe fog kerülni, így te is jobban tudsz kalkulálni.